ÁSZF régi
1. Általános tudnivalók
Köszönjük, hogy meglátogatta web áruházunkat! Kérjük, mielőtt regisztrálna, figyelmesen olvassa el az alábbiakban leírtakat. Az áruház használatához regisztrációra van szükség, amelynek folyamatáról részletesen olvashat a következő pontban.
Amennyiben el szeretnék kerülni a regisztrációt megrendeléseiket a 06 30 24 88 369 –es telefonszámon, és e-mailben is leadhatják, de amennyiben módjuk van rá kérjük a web áruházon keresztül vásároljanak.
A web áruházban található termékeket természetesen személyesen is megvásárolhatja telephelyünkön, a Hatvan Horváth Mihály út 69-es címen.
A termékek nettó, és bruttó ára fel van tüntetve a termék mellett. A termékek mellett feltüntetett bruttó ár tartalmazza a csomagolás költségét, azonban nem tartalmazza a szállítási költséget, amely a vevőt terheli.
2. Regisztráció és a vásárlás menete
A web áruházban történő első vásárlás alkalmával regisztrációra van szükség. Ezt a menü felett bal oldalon, a regisztráció feliratra kattintva teheti meg. A megjelenő regisztrációs űrlapon minden mező kitöltése kötelező. A szükséges adatok megadását, valamint az Általános Szerződési Feltételek elfogadását követően az űrlap alján található regisztráció feliratra kattintva regisztrálhatja magát. Ezt követően a rendszer egy e-mail-t küld a megadott e-mail címre, amely egy linket tartalmaz. Erre a linkre kattintva tudja aktiválni a regisztrációját.
A regisztráció aktiválását követően a megadott e-mail címmel és jelszóval bármikor be tud lépni, és vásárolhat az áruházban.
Belépést követően a termékeket a Kosárba gombra kattintva tudja a kosárba helyezni. Alapértelmezett beállításként 1db termék szerepel a kosár gomb mellett, ezt a számot tetszőlegesen módosíthatja a szám átírásával. A gomb megnyomását követően a termék a kosárba kerül.
A kosár tartalmát bal oldalt, felül a kosár feliratra kattintva lehet megtekinteni. A kosár tartalmának ellenőrzését követően adhatja le rendelését a Megrendel gomb megnyomásával.
A sikeres vásárlásról mindig visszaigazolást kap e-amil-ben. Ezt követően munkatársaink minden esetben megkeresik önt telefonon, és egyeztetnek a szállítási költségről, és a szállítás várható időpontjáról.
Ha bármilyen kérdése lenne a termékekkel,illetve a regisztrációval kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 06 30 24 88 369-es telefonszámon, illetve e-mail-ben.
3. Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés jóváhagyását követően a megrendelés elektronikusan már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Vásárló az oldal elérhetőségek menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen illetve telefonos hívószámon teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a postázás előtt lehetséges.
4. Fizetési mód
A fizetés történhet készpénzben utánvéttel, illetve banki előre utalással.
Utánvét esetén a számla ellenértékét átvételkor a kézbesítőnek kell kifizetni. Ebben az esetben az áru értékétől függően a szállítási költségen felül utánvét kezelési költség kerül felszámításra. Az utánvét pontos költségéről a szállításról szóló pontban kaphat pontos információt.
Amennyiben fizetési módként a banki előreutalást választja, kérjük hogy a megrendelés teljes végösszegét (a szállítási díjjal együtt) az alábbi bankszámlaszámra átutalja:
Oraker Kft.
K&H Bank
10403538-35313850-00000000
Ebben az esetben a vásárlásról átutalásos számlát állítunk ki. Kérjük az átutalás megjegyzés sorában erre a számlaszámra hivatkozzanak. Banki átutalás esetén az árut azt követően tudjuk elküldeni, miután az áru ellenértéke megérkezett a bankszámlánkra.
Készleten lévő termékek esetén, amennyiben a rendelést cégünk a vállalt 2 munkanapon belül nem tudja teljesíteni (postára adni, illetve átadni a futárszolgálatnak), és az előre jelzett várható szállítási határidő Önnek nem elfogadható, módjában áll a rendeléstől elállni.
A Vásárló az érvényes jogszabályok szerint a vevő és eladó közt létrejött szerződéstől 8 napon belül indoklás nélkül elállhat. Erre az esetre, az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk. A pénz visszafizetési garancia csak sértetlen állapotú, csomagolású, még nem használt termékekre vonatkozik. A postaköltség ilyen esetben a Vásárlót terheli.
A garancia érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla bemutatása.
A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX. 10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Új termékeinkre, amennyiben esetileg máshogy nem rendelkezünk, 12 hónap jótállást vállalunk.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető.
Téves vásárlásra való hivatkozással csak eredeti csomagolású, bontatlan terméket áll módunkban kicserélni! Ebben esetekben a szállítási költséget oda-vissza a vevőnek kell fizetnie. Amennyiben mi hibáztunk és mást szállítottunk, mint a vásárló rendelt (webes rendelés alapján), minden költségét mi vállaluk.