ÁSZF
ÁSZF
1. Általános tudnivalók
Köszönjük, hogy meglátogatta webáruházunkat! Kérjük, mielőtt rendelését leadná, figyelmesen olvassa el az alábbiakban leírtakat.
Megrendeléseiket a 06 30 24 88 369 –es telefonszámon, és e-mailben (info.traktor60@gmail.com) is leadhatják, de amennyiben módjuk van rá, kérjük a webáruházon keresztül vásároljanak.
A webáruházban található termékeket természetesen személyesen is megvásárolhatja telephelyünkön, a 3000 Hatvan, Horváth Mihály út 69-es címen.
A termékek nettó, és bruttó ára fel van tüntetve a termék mellett. A termékek mellett feltüntetett bruttó ár tartalmazza a csomagolás költségét, azonban nem tartalmazza a szállítási költséget, amely a vevőt terheli. A termékek ára magyar forintban (HUF), illetve euróban (EUR) kerül feltüntetésre.
2. Regisztráció és a vásárlás menete
A webáruházban történő első vásárlás alkalmával regisztrációra van lehetőség. Ezt a menü felett bal oldalon, a regisztráció feliratra kattintva teheti meg. A megjelenő regisztrációs űrlapon minden mező kitöltése kötelező. A szükséges adatok megadását, valamint az Általános Szerződési Feltételek elfogadását követően az űrlap alján található regisztráció feliratra kattintva regisztrálhatja magát. Ezt követően a rendszer egy e-mail-t küld a megadott e-mail címre, amely egy linket tartalmaz. Erre a linkre kattintva tudja aktiválni a regisztrációját.
A regisztráció aktiválását követően a megadott e-mail címmel és jelszóval bármikor be tud lépni, és vásárolhat az áruházban.
Belépést követően a termékeket a Kosárba gombra kattintva tudja a kosárba helyezni. Alapértelmezett beállításként 1db termék szerepel a kosár gomb mellett, ezt a számot tetszőlegesen módosíthatja a szám átírásával. A gomb megnyomását követően a termék a kosárba kerül.
A kosár tartalmát bal oldalt, felül a kosár feliratra kattintva lehet megtekinteni. A kosár tartalmának ellenőrzését követően adhatja le rendelését a Megrendel gomb megnyomásával.
A sikeres vásárlásról mindig visszaigazolást kap e-mail-ben.
Ha bármilyen kérdése lenne a termékekkel, illetve a rendeléssel kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 06 30 24 88 369-es telefonszámon, illetve e-mail-ben.
Eljárás hibás ár esetén
Előfordulhat, hogy valamely terméknél hibás ár szerepel a honlapon. Hibás árnak minősül különösen a termék közismert, a piacon elérhető, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba vagy elgépelés miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron rendel, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő megrendelés esetén az ajánlattétel Eladó munkatársa által küldött elektronikus levélben, illetőleg telefonon történő – nem automata - visszaigazolás során munkatársunk felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.
3. Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés jóváhagyását követően a megrendelés elektronikusan már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Vásárló az oldal elérhetőségek menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen illetve telefonos hívószámon teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a postázás előtt lehetséges.
4. Fizetési mód
A fizetés történhet készpénzben utánvéttel, banki előre utalással, illetve bankkártyás fizetéssel.
Utánvét esetén a számla ellenértékét átvételkor a kézbesítőnek kell kifizetni. Ebben az esetben az áru értékétől függően a szállítási költségen felül utánvét kezelési költség kerül felszámításra. Az utánvét pontos költségéről a szállításról szóló pontban kaphat pontos információt.
Amennyiben fizetési módként a banki előreutalást választja, kérjük hogy a megrendelés teljes végösszegét (a szállítási díjjal együtt) az alábbi bankszámlaszámra utalja át:
Oraker Kft.
K&H Bank
10403538-35313850-00000000
Ebben az esetben a vásárlásról átutalásos számlát állítunk ki. Kérjük az átutalás megjegyzés sorában erre a számlaszámra hivatkozzanak. Banki átutalás esetén az árut azt követően tudjuk elküldeni, miután az áru ellenértéke megérkezett a bankszámlánkra.
Bankkártyás fizetés esetén elfogadom, hogy a(z) Oraker Kft. (3000 Hatvan, Horváth Mihály út 69.) által a www.traktor60.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
5. Lemondás/garancia
Készleten lévő termékek esetén, amennyiben a rendelést cégünk a vállalt 2 munkanapon belül nem tudja teljesíteni (postára adni, illetve átadni a futárszolgálatnak), és az előre jelzett várható szállítási határidő Önnek nem elfogadható, módjában áll a rendeléstől elállni.
A Vásárló az érvényes jogszabályok szerint a vevő és eladó közt létrejött szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Erre az esetre, az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk. A pénz visszafizetési garancia csak sértetlen állapotú, csomagolású, még nem használt termékekre vonatkozik. A szállítási költség ilyen esetben a Vásárlót terheli. Az elálláshoz és felmondáshoz szükséges nyilatkozat ITT érhető el.
A garancia érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla bemutatása.
A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX. 10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Új termékeinkre, amennyiben esetileg máshogy nem rendelkezünk, 12 hónap jótállást vállalunk.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető.
Téves vásárlásra való hivatkozással csak eredeti csomagolású, bontatlan terméket áll módunkban kicserélni! Ebben esetekben a szállítási költséget oda-vissza a vevőnek kell fizetnie. Amennyiben mi hibáztunk és mást szállítottunk, mint a vásárló rendelt (webes rendelés alapján), minden költségét mi vállaljuk.
6. Felelősség
A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
7. Jogérvényesítési lehetőségek
Panaszügyintézés
Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):
Központi cím: 3000 Hatvan, Horváth Mihály út 69.
Ügyfélszolgálat nyitva tartás: Elérhetőségek
Telefonszám: 06 30 / 24-88-369
E-mail: info.traktor60@gmail.com
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát
személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,
telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
Bejegyzés a vásárlók könyvébe
A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál
Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.
Békéltető testület
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Heves megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Ügyfélfogadási időpontok:
Hétfő 9.00 - 12.00
Szerda 9.00 - 12.00
Péntek 9.00 - 12.00
Telefon: +36 36 416-660/105 mellék
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
(személyesen és telefonon is)
Levélcím: 3300 Eger, Postafiók 440.
Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
Bírósági eljárás
Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.